2 e.fb

Hóla Señoritas y Señoritos!
Como éstas, y como es Suecia, es mucho frio?
Aqui es 9 degres con sol, me gusta!

Haha, hej Sverige! Försökte briljera på mina standardfraser från back in the days. Men när jag väl skrev upptäckte jag hur lite som faktiskt fastnat, men det är jag ju här för att ändra.
Andra dagen i Barcelona nu och jag älskart, jag menar hur många i Sverige hade hjälpt en tjej konkande på 20 kg bagage i metrotrappan som ser helt vilsen ut, det händer inte ofta. Här i spanien händer det minst 2 ggr om dagen. Det är säkert mer men så mycket metro med 20 kg åkte jag inte så jag kan veta.

Nu sitter jag på carrer la universitat 142 och dricker Estrella och ska snart bege mig ut mot La Rambla för att lokalisera Nevermind, en pub som bjuder på skatefilmer och livemusik.
Ingen har kommit mer än mig till lägenheten, vad jag vet. Är stängt till alla rum och jag misstänker att någon kanske gömmer sig där bakom, men jag kan ju inte gärna smälla upp dörren om någon vill vara ifred. Jag däremot lider av översocialitet (borde finnas i ordboken), så jag får helt enkelt leta upp socialt umgänge.

Laddar med lite Millencolin.

Här har ni några uppdateringsbilder av hur jag har det:















Det kommer mera bappapapapapapapa, det kommer mera!
Lyssnar på Robert Broberg - Öken,
Fint det. Mer uppdateringar kommer, ska dricka någon öl. Här går man inte ut förrän runt 01.00 så bara att chilla.

Ta hand om Sverige / Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0