Söndags summering

Nu har det gått ett tag sedan någon av oss skrev och vi har faktiskt inte umgåtts med varandra på hela veckan. Det har på något sätt känts ganska konstigt eftersom enda sen vi började umgås så har vi åtminstone varit med varandra minst en liten stund varenda dag. Men nu har vi i princip bara pratat litegrann med varandra på jobbet eftersom vi numera jobbar på samma ställe fast på olika bolag. Till veckan så jobbar vi om varandra då den ena jobbar förmiddag och den andra eftermiddag så då kommer vi bara se varandra en liten sväng på jobbet, det känns inte så bra med tanke på omständigheterna men det är bara att gilla läget liksom.

Jag känner att jag är alldeles tom på ord med tanke på att jag har en egen privat blogg där jag skriver om allt som händer och det känns bara tråkigt att hålla på och upprepa sig så jag tänkte nu lämna över datorn till Kajsa som får berätta lite om sin helg istället. Jag kan iallafall säga att jag har haft en riktigt bra vecka och helg med helt underbara vänner, men jag är helt slutkörd och så trött så jag skulle kunna gå och lägga mig och sova och sen inte vakna förens om några veckor.

Wish I could sleep for weeks. /Angelica


Jag har sovit och kan säga att mitt huvud är som en enda dimma idag. Håller på att bli förkyd och det är aldrig kul.
Men jag har min substitutmamma Angelica här som tar hand om mig. Men nästa vecka blir det tufft, som ovan skrivet, då vi nästan inte kommer ses alls. Jag måste verkligen köra någon dunderkur i form av kuckelimuck medicin, det hade vart fint. Fast min skulle nog bestå av Alvedon nedmosat med Eschinaghard.

Helgen var hur fin som helst. Syrran, Emmelie Vinterpiss, var här och vi var och kollade på TinTin i fredags som var helt okej. Satt mest och skrattade åt alla 3D effekter dom lagt in i onödan, bara för att man skulle se att det var i 3D. För det fattar man ju inte annars? Rätt onödigt. Det var vi och ca 5 st 11-åringar med deras föräldrar :)

På lördagen jobbade jag och sedan drog jag och Vinterpiss på Magnus Betnér på konserthuset i Örebro.
Var hur bra som helst, och jag hade seriöst träningsvärk i munnen efteråt.
Avslutades med ett glas vin/en öl på en hästpub.

Får se vad veckan bjuder på, jag ser fram emot den. För nu är det inte långt kvar till jag åker ifrån Karlskogatown. Har räknat det till 10 arbetsdagar. Sen är det Hejdå!

I wish you all the luck in the world /Kajsa

Här bjuder vi på en misslyckad film från när Kajsa skulle härma filmen Rocky i trapphuset för några veckor sen men det slutade istället med att grannen under kom i taxin och att vi sprang in i lägenheten:

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0