Tältet talar ut!

Hej allihop!

Här sitter jag i en work in progress-tröja (där av rubriken) och äter egengjort julgodis, som egentligen inte är så gott med i brist på annat (recept på äckligt julgodis hittas längst ned i inlägget).

Jag kan ju inte vara sämre jag än att lägga upp en bild som egentligen beskriver min gårdag ganska bra:

Med denna bild vill jag säga, låt aldrig Angelica bära pizzorna hem om du inte vill ha en pizza som ser ut att redan har varit i någons mage innan. :)
Annars var gårdagen en riktigt fin dag med bakispizza hos Angelica, och sedan pysselhäng hela kvällen lång. Vad mer kan begäras?

Tänkte även ge igen med en otroligt vacker bild på Angelica och Krister eftersom 98% av bilderna i föregående inlägg var på mig.




Recept på äckligt julgodis:
LIDLs mjölkchoklad
LIDLs mallow coctail

1. Smält chokladen i ett vattenbad
2. Blanda ned dina mallow coctails (beroende på hur sött och kletigt du vill ha det)
3. Häll ut smeten på en form med bakplåtspapper och låt det stelna.
4. Skär sönder chokladen i fyrkantiga bitar och ät.

 


 

Nu ska jag in och fixa överraskning åt Krister som kommer hem från Sandviken idag, och kanske få en utskällning för bilden :)

Have a good one.  /Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0