Min älskling har ett hjärta av snö

Godmorgon!

Här på Skogsrundan lyssnas det på Lars Winnerbäck såhär på morgonen, eller ja middag kanske det kallas.
Nu är Angie iväg på sin första jobbdag på Transcom, där 90% av alla i Karlskoga jobbar.
Men bra att det finns något ställe som ändå går runt och fortsätter rekrytera när det är så stor jobbbrist i helhet i landet.


"Om att alltid vara konsten trogen"
Tror att Min Älskling Har Ett Hjärta Av Snö kan vara en ny vinterfavorit!

Idag ska jag iväg och bli BJUDEN på mat av finnen och sen ska jag skriva jobbansökan, vilket är det tråkigtaste som finns i hela världen. Åtminstone bland det tråkigaste. Vad jag ska söka och vart håller jag allt hemligt lite till.

Hejhej! / Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0