Honey destiny calling

God morgon, eller förmiddag passa nog bättre!

Idag har jag en hel ledig skön dag framför mig, och den tänkte jag använda till att sy klart min feeling blue tröja, städa, fixa lite inför helgen inför att bästa syster kommer hit. Kommer bli underbart med bio på fredag och Magnus Betnér på lördag. Ska bli riktigt kul att få se honom live när han står och slänger ur sig sin sarkasm och sin ironi. Looking forward to it!

Vet ni, det är 10 nätter kvar till julafton! Galet.
Fast jag kommer fira en minijul den 21:a och 22:a, eftersom jag jobbar på julafton vilket suger men det är ändå väldigt fina pengar som behövs. Så den 21-22 är jag i Falköping och går lös på juskinka och umgås med la familia.

Måste dela med mig av min härliga morgonsyn från köksfönstret som jag fick när jag satt och drack kaffe:









Jag har en kompis i form av en domherre!

Nej, nu ska tagen ta vid och jag börjar den med en springtur.

Enjoy life/ Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0