Dags för en ny vecka

Just nu sitter jag och pluggar in lite om alla funktioner i BCA systemet så att jag inte är helt lost när jag kommer tillbaka nu efter helgen. Det är ju verkligen helt andra funktioner än på min vanliga dator. Det kommer nog ta ett tag att vänja sig vid det skulle jag tro, men det ska nog allt gå bra. Är iallafall taggad på en ny vecka med en massa ny information och ett halvtidsprov. Känns definitivt som man är tillbaka i skolan igen men samtidigt inte, härligt! Annars har helgen varit riktigt bra måste jag säga, en mysig lugn helg är vad jag har haft.

Här bjuder jag på några bilder från min och Kajsas Lördag innan jag ska göra i ordning frukost, kolla på julkalendern och sen sticka iväg bort till jobbet:







/ Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0